Werken en leren in hybride leeromgevingen  

Wat vraagt het van diverse betrokkenen om te werken en leren in hybride leeromgevingen?  

Deze vraag stond centraal in het project ‘Onderzoekend professionaliseren’ van practoraat Leven Lang Flex i.s.m. de Leermeesters. In dit project is met 32 betrokkenen (docenten, instructeurs, werkbegeleiders, praktijkopleiders) van verschillende hybride leeromgevingen verkent welke taken en rollen van belang zijn bij het proces van samenwerken, afstemmen en opleiden en begeleiden van studenten binnen hybride leeromgevingen. 

Nieuwsgierig naar de resultaten? Bekijk dan de kennisproducten beeldplaat en handreiking ‘Werken en leren in hybride leeromgevingen’ door te klikken op onderstaande links. Gebruik deze producten bij het starten van een nieuwe hybride omgeving of om een beeld te krijgen wat onderwijs op de werkvloer van een bedrijf vraagt. Ook kan de praatplaat worden ingezet als evaluatietool of gesprekstool.

https://civ-levenlangflex.nl/wp-content/uploads/2023/09/mboRijnland_Beeldplaat_definitief.pdf

mboRijnland_Beeldplaat_hybride-leeromgeving_Handreiking_definitief.pdf (civ-levenlangflex.nl)

Gerelateerd nieuws